Produkty pro raději zavolat salul online (3)

Radius Office Ltd

Radius Office Ltd

Radius Office Ltd je vaším ideálním partnerem pro transformaci pracovních prostor s nábytkem, který spojuje styl, pohodlí a produktivitu. Od všestranného kancelářského nábytku a sofistikovaných recepčních pultů po inovativní zasedací kabiny a soukromé telefonní budky, navrhujeme řešení, která splňují jedinečné potřeby moderních podniků. Naše nabídka zahrnuje zakázkové kancelářské paravány, modulární stoly a nábytek pro odpočinkové zóny, který přináší flexibilitu do jakéhokoli kancelářského uspořádání. S důrazem na detail také poskytujeme prémiové stoly do zasedacích místností, ergonomické židle do zasedacích místností a bezpečné dřevěné skříňky na pracoviště. Radius Office Ltd poskytuje bezproblémový design kanceláří a plánování prostoru, zajišťující, že každý prvek – od exekutivního nábytku po sedadla pro kreslíře – je pečlivě vybrán tak, aby podporoval soudržné a inspirující pracovní prostředí.
Řešení pro nahrávání / logování hovorů - Nahrávejte všechny své telefonní/radio hovory

Řešení pro nahrávání / logování hovorů - Nahrávejte všechny své telefonní/radio hovory

Náš záznamník hovorů Storacall-ST je vysoce funkční, nákladově efektivní a spolehlivý, poskytující vám řešení pro záznam hovorů schopné připojit se k desítkám kanálů na jeden box. Storacall obchoduje již více než 50 let, a proto rozumíme problémům, kterým čelíte, a jsme tu, abychom vám pomohli na každém kroku. Storacall-ST byl vyvinut na základě našich rozsáhlých zkušeností a porozumění telekomunikačnímu trhu a různým telefonním systémům, které jsou k dispozici. Naše řešení se tedy může integrovat do analogových trunků / rozšíření, analogových a IP rádiových kanálů, IP trunků, SIP trunků, základního ISDN, primárního ISDN, hostované telefonie a většiny digitálních, IP a SIP telefonů, které jsou v současnosti k dispozici.
IT Helpdesk - Outsourcujte svou funkci IT Helpdesk

IT Helpdesk - Outsourcujte svou funkci IT Helpdesk

Náš helpdesk pomůže vašim zaměstnancům s každodenními IT problémy již od 10 £ na uživatele měsíčně. Noví zaměstnanci, odchody, změny nastavení Microsoft 365, správa serveru, změny tiskáren – pokrýváme veškerou standardní uživatelskou podporu. Náš vysoce hodnocený tým je vám k dispozici mezi 8:00 a 17:30 a za příplatek může být rozšířen na noční hodiny nebo 24/7. Více než 200 respondentů ohodnotilo 4,95 z 5 napříč různými metrikami. Všechny ceny jsou bez DPH, minimálně 10 osob nebo minimální poplatek 100 £/měsíc.